110708

Idag bär det av upp i skogen för att kolla ifall där har varit några grisar i veckan.
Sen kommer även J Rock på besök i helgen och vi får väl se om man kan guida fram honom till en halländsk gris =).
Ska även försöka bygga om ena ställningen till foderspridaren, så jag kan hänga upp en 180 liters tunna så jag slipper fylla på majs så ofta.
Nu är det inte många dagar kvar till bockjakten, Sjukt att man kan längta så mycket.
Den 20 Augusti är det dax för min unghund Dacke att få sätta fart på grisarna i skogen. Och det ska bli roligt att se hur han löser det.




Dacke för 1,5 år sedan.

Kommentarer
Postat av: andersjakt.se

Ja det skulle va bra med en riktigt stor tunna att ha majsen i.

ja man börjar längta till bockjakten :)

2011-07-08 @ 15:52:54
URL: http://www.andersjakt.se
Postat av: Tess

Nu hitta jag din blogg!!



Älskar dig! Puss

2011-07-08 @ 23:13:59
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0