Fredskog

Har varit i Fredskog idag och släppt Dacke på gris. Det gick bra som fan enda tills Dacke fick lite övermod och gick på grisen för hårt och fick en ordentlig flygtur av en 140 kg galt.
Sen efter det så blev han lite mer försiktig.
Så jag får boka ny tid här i veckan så jag kan släppa på honom igen så att han inte blev rädd för dom.
Min polare Fidde var även på plats för att släppa sin hund Sigge.
Så här kommer ett par bilder från dagen.




På med skyddsvästen. Troligen denna som gjorde att jag slapp ett besök hos vetrinären.


Sigge är sliten.


Inkallad efter omgången med galten!


Galten som gav Dacke en flygtur.

Kommentarer
Postat av: Majsan

Var rädd om din fina vovve. har vänner som varit i Boda vilket var jättebra.

2011-08-14 @ 23:41:48
URL: http://lindsjotaxar.blogspot.com
Postat av: FotnotsMaja

Hejsan!

Du skriver bra. :)

Fina bilder också!

Ha en fin dag!

Hälsningar

Maja

2011-08-15 @ 12:32:32
URL: http://fotnotsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0